Pagini Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Intrebari frecvente / ro

O lista a celor mai frecvente intrebari pe care ni le-au transmis utilizatorii nostrii

1. De ce este util IRestaurant.ro?

 IRestaurant.ro este noul si distractivul mod de a citi si a imparti recenzii despre restaurante si localuri, oferte speciale si de a gasi prieteni noi si persoane care au aceleasi interese cu tine. Iti ofera tie ca Consumator posibilitatea de a face decizii informate in momentul in care mergi sa servesti masa, sa iesi in oras cu prietenii sau pur si simplu sa aflii care sunt cele mai bune localuri in zona ta.

2. Cine foloseste IRestaurant.ro?

Toata lumea poate folosi acest site. Este util in special pentru localuri sa realizeze informarea clientilor din zona lor, sau pentru persoane care tocmai s-au mutat in zona, pentru turistii care viziteaza un oras, la fel ca si orice persoana care doreste sa afle si alte pareri despre un local sau un serviciu al unui restaurant inainte de merge sa manance in localul resprectiv si sa fie un membru activ al unei comunitati online vibrante si distractive.

3. Este utilizarea IRestaurant  gratuita?

Da, suntem 100% gratuiti pentru tine, consumatorul!

----------------------------------------------------------

Recenzii localuri

4. Cine poate sa imi vada profilul si recenziile mele?

Profilul tau public si recenziile pe care le postezi pe site pot sa fie vizualizate de orice vizitator. Suntem increzatori ca este mai distractiv in acest fel dar si mai important este faptul ca te ajuta sa gasesti persoane cu acelasi interese in zona ta. Ofera in plus o increderea mai mare in comunitatea de recenzori IRIstorante in momentul in care vizitatorii pot sa vada profilul persoanei care a introdus o recenzie despre un local.

5. Poate un proprietar de restaurant sa ma contacteze dupa ce am facut o recenzie pentru localul lui?

Un local sau restaurant poate sa iti raspunda in mod privat prin intermediul contului lor de proprietar. Credem ca un proprietar trebuie sa poate da un raspuns pentru fiecare recenzie care implica localul pe care il detin, dar mai important este comunicarea intre proprietari si clienti si faptul ca toti clientii afla in acest mod ca proprietarii sunt interesati de propria lor afacere si asculta ceea ce ai tu de zis.

6. Care recenzie este considerata excelenta?

 Consideram ca o recenzie excelenta este o recenzie care a fost scrisa din suflet si cu viziune, si care ofera sfaturi si informatii utile care ii vor ajuta pe persoanele care vor merge in acel local sa isi creeze o idee realista despre restaurant sau localul despre care ai scris. Este intotdeauna util sa mentionezi cateva sfaturi si sa descrii lucruri care le vor fi utile si celorlalti care vor vizita localul( ex: oferte speciale disponibile, cele mai bune feluri de mancare cu care poti incepe, felul de mancare care ti-a placut cel mai mult).

 7. Ce pot sa scriu in recenziile mele?

Este in intregime alegerea ta... avem cateva recomandari pentru tine in momentul in care scrii o recenzie si pe care te-am ruga sa le iei in considerare in momentul in care votezi serviciile unui local, dar in afara de aceste lucruri iti recomandam cu caldura sa incluzi orice detalii care crezi ca ar putea fi utile celorlalti clienti.

Poti sa scrii in recenzie:

  • experienta ta din local
  • incearca sa scrii mai mult de 4 linii de text
  • sa fii sigur ca experienta pe care o descrii este a ta
  • fii onest si scrie detalii la subiect
  • nu te teme sa fii amuzant dar incearca sa fii politicos!

Sa nu scrii...

  • nu scrie o recenzie cand esti intr-o pasa proasta
  • nu face referiri la nume de persoane
  • nu inventa nimic (... oricat de amuzant crezi ca este )
  • nu ameninta pe nimeni
  • nu folosi limbaj licentios
  • nu fii plictisitor...

Iti recomandam sa citesti termenii si conditii de utilizare, care clarifica si alte aspecte in relatie cu continutul introdus pe site

8. IRestaurant.ro sterge recenzii?

Nu. Acestea fiind spuse, in anumite cazuri un membru al echipei noastra poate sterge o recenzie ( acest lucru se intampla de obicei cand cineva nu respecta termenii si conditiile de utilizare). Intotdeauna vom trimite un email la persoana care a facut recenzia pentru a-l anunta de aceasta actiune si pentru a-i explica motivul stergerii.

9.Pot sa sterg o recenzia sau sa modific o recenzie dupa ce a fost introdusa pe site?

Poti edita si sterge o recenzie existenta din contul tau pe site ( recenzie pe care ai adaugat-o tu). Poti edita o recenzie in sectiunea "Modifica Recenzii". Acest link va fi disponibil numai la autorii recenziei

10. Ce este o recenzie Hall Of Fame?

Ai vizitat sau ai mancat intr-un loc pur si simplu exceptional? Intra in primele locuri printre preferintele tale? Daca este asa, un membru al site-ului poate face o cerere ca un un local despre care a scris o recenzie sa intre in Hall Of Fame. Toate cererile pentru Hall Of Fame sunt revizuite manual de catre un administrator al site-ului

Pentru a putea intra in lista Hall Of Fame, un local trebuie sa aiba minim 10 recenzii si un scor total de minim 4.0. Recenzia utilizatorului trebuie sa fie scrisa rezonabil si sa fie utila membrilor site-ului.

Un local cu status-ul "Hall Of Fame" primeste o emblema "R". Daca scorul total scade sum nota 4.0, localul este automat scos din lista "Hall Of Fame". Pentru a intra in lista localul trebuie sa fie nominalizat inca odata de catre un membru.

11. Cum pot sa fiu sigur ca recenzia mea apare pe Facebook si Twitter?

Dupa ce ai adaugat o recenzie, mergeti la pagina recenziei si imediat dupa textul recenziei este un buton "SHARE". Tineti mouse-ul deasupra butonului si veti avea acces la link-uri pentru Facebook si Twitter cat si pentru multe alte site-uri. Dati click pe unul dintre ele si urmatii pasii pentru a adauga recenzia ta pe Facebook si Twitter

12.Daca gasesc o recenzie rautacioasa (ofensiva) si doresc sa o raportez?
Va rugam sa dati click pe link-ul "Raporteaza", care este disponibil pentru fiecare recenzie.

13. Ce este "Indicator de incredere " pe pagina de profil a unui utilizator?

In partea stanga a paginii pentru profilul unui utilizator se afla o sectiune " Indicator de incredere ". Acest indicator este un element foarte important prin care comunitatea de membrii pot oferi increderea lor pentru un anumit utilizator si ajuta alti utilizatori sa aleaga cele mai bune sfaturi si informatii pentru un local.
Ca si utilizator IRistorante.it poti vota pe " Indicator de incredere " al unui alt membru. Cand votati va rugam sa luati in considerare toate recenziile adaugate de utilizator, continutul lor cat si nivelul de activitate pentru membrul respectiv.

-----------------------------------------------------------------

Contul Tau

14. Cum imi verific contul IRestaurant.ro ?

Dupa ce te-ai inscris pe site, un e-mail de confirmare este trimis automat la adresa de email pe care ai folosit-o in formularul de inscriere. Acest email contine un link unic catre o pagina unde utilizatorul intra pe site si isi introduce si alte informatii pentru profilul lui.

Dupa confirmarea contului, utilizatorul este condus la o pagina de unde poate sa invite si alti prieteni sa se inscrie pe site-ul IRestaurant.ro

15. Cum imi modific fotografia din profil?

Poti sa iti modifici ( sau sa incarci ) o fotografie noua pentru profil din contul tau in partea stanga folosind link-ul "Schimba Fotografia"

16.Cum imi modific preferintele din cont?

In partea stanga a paginii tale de membru, click pe link-ul "Configurare Cont". Aici poti sa gestionezi:
- Preferintele de Newsletter si noutati (opt-in opt-out)
- Preferintele de notificari email pentru activitatile din site
- Produse si servicii despre care ai dorit sa fii notificat
- Dezactivezi contul
- Optiunea pentru a permite unui local sa aiba un dialog cu tine. (Ex: permiti unui restaurant la care ai facut o recenzie sa iti trimita un email)

17. Cum imi dezactivez contul?

In partea stanga a paginii tale de membru, click " Configurare Cont ". Aici un utilizator isi poate dezactiva contul prin folosirea link-ului "Doresti dezactivarea contului?"

18. Pot sa imi schimb adresa de email?

Da. Pentru a schimba adresa de email mergi in sectiunea " Configurare Cont " ( poti gasi un link la " Configurare Cont " in fiecare pagina in partea de sus dupa ce ai intrat in contul tau de membru), scrie noua adresa de email si apasa pe "Update". Din acest moment poti folosi contul cu noua adresa de email si ca utilizator noua adresa de email.

19.Cine poate vedea Profilul Meu?

Profilul tau public este vizibil tuturor membrilor de pe site cat si vizitatorilor. Acest lucru asigura transparenta recenziilor ca sunt introduse de persoane reale si sunt adevarate.

20.Cine poate vedea numele meu?

Prenumele tau si prima initiala a numelui va aparea pe site cu exceptia contului tau. Pentru mai multe informatii despre modul in care sunt utilizate informatiile tale te rugam sa accesezi sectiunea "Privacy Policy".

21.Pot sa am mai multe conturi?

Nu. Acest lucru este impotriva increderii pentru site-ul nostru si vom sterge toate conturile duplicat cand le vom gasi.

22.Ce inseamna "Adauga oferta la preferate"?

Daca gasesti o oferta pe care ai dori sa o publici si sa o recomanzi la prietenii tau sau la alti utilizatori prin intermediul contului tau poti selecta link-ul " Adauga oferta la preferate " in partea stanga a paginii de detalii oferta.

23. Ce este "Urmareste activitatile acestui restaurant"?

Pentru a primi notificari despre noutati pentru un local de interes pentru tine prin abonarea la activitatile unui local poti sa fii la curent in momentul in care un utilizator adauga o recenzie noua, se adauga un comentariu nou sau apare o oferta speciala la restaurant.

24.Cum sterg un prieten?

In contul tau dai click pe sectiunea "Prieteni". Alege prietenul care doresti sa il stergi si foloseste butonul "Sterge Prieten" pentru a elimina utilizatorul din lista ta de prieteni.

---------------------------------------------------------------------
Tags

25. Ce este un tag?

Gandeste-te la un tag ca si la un cuvant sau expresie care descrie o categorie.Tagurile pot ajuta prietenii tai sa gaseasca rapid pe site ceea ce cauta cat si sa isi aminteasca usor localuri sau recenzii pentru a le gasi mai tarziu.

26. Cum pot utiliza tagurile?

Un tag este un cuvant sau expresie pe care o poti adauga la o recenzie si care ii da un inteles mai personal pentru tine si care te ajuta sa grupezi localuri si servicii sub acelasi nume, si sa ajuti alti oameni sa gaseasca recenzia ta.
Poti adauga de exemplu urmatorul tag la o recenzie de restaurant:"atmosfera romantica","pizza buna", "cuptor cu lemne" pentru a le putea regasi mai tarziu sau poti sa adaugi un tag la un local divertiment cu "divertisment" sau "musica live" pentru a ajuta ceilalti membri sa gaseasca mai usor localuri atunci cand cauta ceva specific.

27.Cum Adaug un Tag?
Poti adauga tag-uri pentru o recenzie in momentul in care faci recenzia in campul "Introdu tags..."


28.Cum pot sa sterg un tag pe care l-am adaugat?
Poti sterge un tag adaugat de tine in sectiunea "Modifica Recenzii" si prin modificarea recenziei de unde doresti sa stergi un tag.

---------------------------------------------------
Fotografii

29. Cum adaug fotografii la o recenzie sau un restaurant pe care l-am vizitat?

Pe fiecare pagina de restaurant poti gasi un link cu "Incarca Foto". In momentul in care doresti sa incarci fotografii de la un restaurant adaugi si o recenzie in care explici celorlalti membrii cu ce ocazie ai facut fotografiile pe care le incarci. Pentru a incarca mai mult fotografii in acelasi timp foloseste link-ul "Click pentru a incarca mai multe foto" disponibil imediat sub sectiunea de incarcare fotografii.

30.Cum adaug o fotografie la profilul meu?

In pagina de de utilizator in partea stanga se gaseste un link cu "Schimba foto". Alege de pe calculatorul tau o fotografie si dupa apasa butonul "Trimite"

31.Ce fotografii pot sa incarc pe site?

Poti incarca toate fotografiile care nu sunt offensive sau fotografii cu copyright. In plus fotografiile incarcate trebuie sa aiba lagatura cu localul unde doresti sa le incarci.

----------------------------------------------------------
Puncte

32. Ce sunt punctele?

De fiecare data cand un membru realizeaza o actiune prin care castiga puncte, aceste puncte sunt adaugate in contul lui.Fiecare utilizator poate vedea punctele disponibile intr-un moment dat in contul sau.

Actiunile pentru care un utilizator poate castiga puncte sunt prezentate mai jos:

Inregistrare pe site - 50 (puncte)
Inregistrare la newsletter - 10
Invita prieteni sa se inscrie - 10
Persoana invitata se inscrie pe site - 15
Adauga o fotografie la contul tau - 20
Adaugare recenzie pe site - 40
Incarcare fotografie de la un local - 10
Adauga link pentru video la un local - 10
Voteaza o recenzie - 1
Share o recenzie cu un prieten - 10
Adaugare restaurant nou - 20
Crearea unui ghid de recenzii nou - 25
Adaugare comentariu la un o recenzie - 5
Recomandare oferta speciala la un prieten - 15
Selectat pentru "Recenzia Zilei" - 15
Daca localul trimis la "Hall of Fame" castiga competitia lunara - 50
Intrare in competitie - 25
Completare Sondaj - 10
Listare voucher coupon - 30
Prima recenzie pentru un local - 10
Devii membru VIP - puncte bonus cand ajungi la 200 de recenzii si 85% indicator de incredere - 300
Utilizator Gold - puncte bonus cand ajungi la 100 recenzii - 200
Utilizato Platinum: puncte bonus cand ajungi la 200 recenzii - 200

De exemplu cand adaugi o recenzie cu 1 fotografie, un link video si condividi cu prietenii tai castigi 70 de puncte. Daca esti prima persoana care adauga recenzia castigi 80 de puncte!

33. Care este valoare punctelor mele?

Punctele pe care le acumulezi sunt moneda IRestaurant ca si toate monezile valoare punctelor in raport cu alte monede va fluctua.
In acest moment valoarea punctelor Irestaurant pentru euro sunt €1 = 125 points IRistorante.

Punctele acumulate pe site pot fi folosite pentru dicounturi exclusive pe care IRistorante le-a negociat pentru utilizatorii sai

34.Unde pot sa vad toate punctele mele?

In partea stanga a meniului din contul tau, poti vedea numarul total de puncte pe care le-ai acumulat in acest moment

35.Cum pot folosi punctele pe care le-am acumulat?

In pagina de detalii oferta, fiecare oferta are o valoare in puncte incepand cu 0(gratuita) pana la 20.000 de puncte.
Numarul de puncte pentru fiecare oferta este notat sub imaginea din pagina de detalii oferta.
Sa vedem un exemplu:
Alessandra a acumulat 5500 de puncte din activitatile si actiunile care le-a desfasurat pe site ( punctul 32 de mai sus). Ii place o oferta de pe site, unde un restaurant din zona ei ofera un discount de 40€ pentru o masa romantica de 2 persoane ( care valoreaza 5000 de puncte). Alexandra merge in pagina de detalii oferta, apasa pe butonul "Profita de oferta" de unde va fi transferata la o pagina unde poate lista voucherul pentru oferta speciala. Voucherul va fi personalizat cu numele ei. Punctele care au fost consumate din contul ei vor fi deduse automat.

Punctele acumulate prin abuzarea sistemului IRestaurant.ro nu pot fi utilizate pentru a cumpara oferte speciale pe site.
Ex: recomandarea aceleiasi oferta catre o persoana mai mult decat odata, trimiterea de invitatii multiple catre aceeasi persoane, introducerea de recenzii repetitive sau comentatii repetitive.

36. De ce sunt unele oferte gratuite?

Ofertele marcare ca si gratuite sunt oferte pe care localurile care le ofera le prezinta si in alte locatii si nu sunt exclusive pe IRestaurant.ro

37. Ce se intampla daca nu am destule puncte?

Daca incercati sa achizitionati o oferta, cand numarul de puncte necesar pentru o oferta este mai mare decat numarul de puncte disponibil in cont, nu veti putea utiliza butonul care va ofera acess la listarea Voucher-ului pentru oferta.
Iti recomandam sa introduci mai multe recenzii sau comentarii, recomandari si invitatii pentru prieteni pentru a atinge numarul de puncte necesare pentru oferta.

38. Este o legatura intre oferte si recenziile si voturile introduse pentru un local?

Absolut nu. Am explicat clar de la inceput ca orice local poate achizitiona spatiu publicitar de la IRistorante indiferent de continutul recenziilor sau voturile existente pe site. Daca localul sau afacerea nu este multumita de nivelul recenziilor de pe site nu sunt obligati sa continue sa azhizitioneze spatiu publicitar pe site.

------------------------------------------------
Privacy

39. Ce face IRestaurant.ro cu datele mele personale?

Luam foarte serios in considerare intimitatea si nu suntem de acord cu spam-ul la fel de mult ca si tine.Afisam informatiile publice in mod limitat in asa fel incat un utilizator sa poata evalua o recenzie sau un local pe care ai facut-o tu. Daca primesti vreun mesaj de hartuire, abuz sau care contine o violare a termenilor si conditiilor de pe site, trimite un email la info@irestaurant.ro pentru a lua masuri de eliminare a acestor practici.

40.Pot sa vada ceilalti utilizatori unde locuiesc?
Nu. Ceilalti utilizatori poti sa vada doar zona in care locuiesti si nu unde locuiesti.

41.Cum adaug pe cineva ca si prieten?

Pentru a adauga pe cineva ca si prieten, mergi la pagina de profil publica si dai click pe link-ul "adauga prieten". Daca doresti sa cauti alte persoane pentru a le adauga ca si prieteni foloseste sectiunea "Recensor" unde poti cauta o persoana dupa localitate sau dupa o adresa de email.

42. Pot sa vad cine m-a adaugat ca si prieten?

Da, cand cineva te adauga ca si prieten, iti trimitem un email in care te anuntam ca persoana respectiva doreste sa fie prietenul tau.
Email-ul contine si un link catre profilul persoanei care te-a adaugat ca si prieten si iti da posibilitatea sa il adaugi si tu in lista ta de prieteni( daca doresti).

43.Cum pot gasi alte persoane din zona mea?

In sectiunea "Recenzori" poti cauta utilizatori IRestaurant.ro din orasul si zona ta. Nu trebuie sa ii adaugi pe toti ca si prieteni, dar este un mod foarte util si distractiv sa gasesti persoane care merg in aceleasi locuri ca si tine si mai ales de ce merg acolo

44.Trebuie sa cunosc o persoana inainte sa o adaug in lista mea de prieteni?
Absolut deloc, de obicei utilizatorii IRestaurant.ro devin prieteni pentru ca au gusturi similare sau le place cum a scris un alt utilizator o recenzie. Este un semn de apreciere mutuala ca deveniti prieteni pe baza unei recenzii pozitive sau negative a unui utilizator IRestaurant.

45. Cineva pe care nu il cunosc m-a adaugat ca si prieten...despre ce este vorba?

Da, se intampla tot timpul: probabil persoana respectiva este un mare fan al recenziilor tale si vrea sa ii fie usor sa afle cand mai scrii alte recenzii sau comentarii. Nu uita, nu exista nici o obligatie sa il adaugi si tu in lista ta de prieteni.( doar daca doresti bineinteles!)

-------------------------------------------------------------

Ghiduri

46. Ce sunt Ghidurile?

Un membru poate compila o lista ale propriilor recenzii.Un exemplu bun de ghid poate fi "Restaurantele mele favorite in Iasi", sau "Restaurante Chinezesti in Bucuresti", Fiecare ghid este alcatuit din ghidurile unui utilizator. Utilizatorul poate adauga o recenzie la mai multe ghiduri in acelasi timp, astfel incat recenzia lor poate fi in acelasi timp in ghidul "Restaurantele mele favorite in Iasi" cat si in ghidul "Restaurante Chinezesti in Bucuresti".

47.Unde sunt afisate ghidurile si listele de recenzii?

Detaliile complete ale unei liste de recenzii sunt afisate in pagina de detalii ale unui ghid. Ghidurile compiplate de un membru sunt listate in sectiunea "Gestiune Guiduri" din contul tau pe IRestaurant. Cele mai votate ghiduri vor fi prezentate in pagina principala a site-ului.Daca o recenzie pentru un loc este intr-un ghid/lista, pagina de detalii a localului va arata o lista a ghiduriloe care contin acea recenzie.Listele de ghiduri pot fi sortate dupa data si alti membrii pot sa adauge comentarii la un ghid de recenzii

------------------------------------------------------------
Newsletters

48. Cum ma abonez la Newsletter-ul IRestaurant?

Membrii pot sa se aboneze la Newsletter-ul IRestaurant in momentul inregistrarii pe site. In sectiunea "Configurare Cont" un membru se poate dezabona de la fiecare newsletter pe care il trimitem.In acelasi mod un utilizator poate opta pentru a primi newsletter in cadrul aceleasi sectiuni de configurare.

Daca aveti orice intrebari sau nelamuriri, va rugam sa ne trimiteti un email la info@irestaurant.ro si suntem incantati sa va raspundem la intrebarile care le aveti pentru noi.

 

Gaseste-ti prietenii din oras, restaurante preferate, descopera localuri in zona ta, discounturi si oferte cu premii

Incepe acum
Sugestii



Trimite Renunta